Bu eğitimlerin başlıkları ve tarihleri ise şöyledir:
Markalar Yoluyla Daha İyi Bir Toplum Yaratmak—15 Kasım Pazartesi
Bu eğitim programı ile uygulamadaki profesyonellerin, marka stratejileri ve danışmanlığının bir parçası olarak, değişen zamana ayak uydurmaları ve bir marka nezdinde atılan adımlar ve söylenenler ile tüketici güveninin nasıl etkilendiği konusunda fikir edinmeleri, çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık ile iyilik yapmanın önemi ve yararı konularını ele almalı sağlanmaktadır.
Markaların İşi—16 Kasım Salı
Markaların tek başına değil, tasarlamadan pazarlamaya kadar uzanan bir ekosistem içerisinde varolduğu ve bu varoluşun büyükten küçüğe, yeniden yerleşiğe kadar tüm aktörlerinin ihtiyaçları ve karşılaştıkları zorlukları anlamanın marka hukukçuları ve uygulayıcıları için önemi üzerinde durulacaktır.
Marka profesyonellerinin uygulamada sadece hukuk ve alan bilgileri değil, aynı zamanda sınai mülkiyetin korunması, marka hakkının ticarileştirilmesi, geleneksel ve geleneksel olmayan medyada markanın etkin kullanımı vb. konularda da bilgi sahibi olma zorunlulukları ya da aşina olmaları gerekmektedir. Inovasyon ve çağa ayak uydurma başlıkları altında, marka profesyonellerin başarılı olmak için gerekenin ne olduğu ve güvenilir bir danışman olmanın sırlarını içeren bir kapsamda eğitim gerçekleşecektir.
Sahtecilikle Mücadele ve İcrası—17 Kasım Çarşamba
Çevrimiçi satışlarının artmasının marka hakkının korunması ve korsana karşı daha etkin mücadele yöntemlerinin dijitalleştirilmesi ihtiyacını da arttırması ile birlikte, marka profesyonelleri için oldukça önem arz eden bu eğitim, marka taklitlerinin önlenmesine uygulamadaki zorlukların, sunulan çözümlerinin işe yararlığı ve de yargının rolü üzerine bir bilgilendirme ve fikir alışverişini içermektedir.
İnovasyon ve IP’nin Geleceği—18 Kasım Perşembe
Son iki yılda küresel bir salgın ve yeni teknolojilerin çoğalmasının oluşturduğu değişen düzende dünya çapında uyum zorlukları ve bir nevi büyüme ağrıları meydana gelmiş olup, marka özelinde bu konuların yansımaları ile marka uzmanlarını birçok yeni soru ve sorun beklemektedir. Marka nezdinde üretim, pazarlama ve satışta değişen pazara ve yeni teknolojilere hızlı bir uyum sağlama gerekmekte olup, yeni çalışma, iletişim ve etkileşim şekilleri eşliğinde bunun başarılması gerekmektedir. Yeni değişikliklerin marka uzmanlarını ve işletmeleri nasıl etkilediği anlamak üzerine olan bu eğitim ile, piyasanın gelecekteki durumu ile sınai mülkiyetin rolü, bu değişim ile marka danışmanlarının ve marka ofislerinin rollerinin öngörülmesi konularının konuşulacağı bu eğitim ile, marka hukukundaki inovasyona yeni bir nefes getirilecektir.
Bölgesel Güncellemeler—19 Kasım Cuma
Bu eğitim ile uygulamadaki marka vekilleri, avukatları ve diğer ilgilerin piyasadaki farklılık, marka hakkı ve tamamlayıcı sınai mülkiyet hakları, farklı bölgelerdeki marka sahiplerinin o bölgeye özel karşılaştığı sorunları fark etmelerini ve anlamalarını daha efektif sağlamak için, piyasa farklılıkları ve her bir çevredeki yasa ve uygulama durumlarını anlamaları hedeflemektedir.
Aynı zamanda, Komite Toplantıları ile INTA bünyesindeki Savunuculuk, İletişim ve Kaynaklar Grupları altındaki 35 Komite 2020 ve 2021’de yalnızca sanal toplantılar yoluyla elde ettiği inanılmaz adımları kutlayacaklar ve yeni atılacak adımları konuşacaklardır.
İş Geliştirme için, Marka Profesyonelleri ve Marka Sahiplerini 15 – 19 Kasım 2021 tarihleri öncesinde, toplantılar sırasında ve sonrasında birçok yenilikçi İş Geliştirme fırsatı beklemekte olup, marka profesyonellerinin küresel ağlarını geliştirmeleri hedeflenmektedir.
INTA 2021 Annual Meeting Virtual+ ile hem alan bilgisini geliştirmek ve yeni gelişmeler hakkında bilgi edinip fikir alışverişinde bulunmak, hem de birçok marka profesyonelleri ve işletme sahipleri ile buluşmak ve bağlantı kurmak için, yılın en büyük marka toplantısında biz de Yetkin Patent ve Danışmanlık olarak yerimizi alacağız.